Veelgestelde vragen pre-order panettone

Begin november starten wij met de uitlevering van de Panettone. U kunt in het memoveld uw voorkeur voor een leverdag aangeven. Zodra de Panettones bij ons binnen zijn nemen wij contact met u op voor een exacte datum.

In overleg kunnen wij kijken of dit mogelijk is. Dit heeft onder andere te maken met het transport uit Italië.

Jazeker, wij kunnen uw bestelling voor u op voorraad houden. Als u contact met ons opneemt bespreken we de mogelijkheden graag met u.

Na uw bestelling krijgt u van ons een bevestiging. Het kan zijn dat er onvoorzien door de producent een artikel niet op voorraad is bijvoorbeeld. Na de bevestiging mag u ervan uitgaan dat u deze van onze zult ontvangen.

Na de pre-order fase eind oktober maken wij bekend welke Panettone wij op voorraad gaan houden. Dit wordt een  selectie van het aangeboden pre-order assortiment.

Het grootste voordeel is een garantie dat u voorzien bent van de panettone die u graag wilt hebben. Daarnaast geven wij een pre-order korting en eventueel een korting voor vooruitbetalen.

Helaas is het niet mogelijk een bestelling te annuleren nadat wij een bevestiging hebben verstuurd.

In principe kunt u geen wijzigingen meer doen als wij u een bevestiging hebben verstuurd van uw order. Natuurlijk kunnen wij altijd kijken wat nog mogelijk is bij de producent. Neem hiervoor contact met ons op.

Na uitlevering ontvangt u van ons de factuur via de reguliere wijze. In sommige gevallen vragen wij een aanbetaling voor uw order van 10%.  Het overige bedrag brengen wij op de gebruikelijke manier in rekening. Tip: als u het gehele bedrag voorruit betaald ontvangt u van ons 2% korting.